Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

onsdag 1. juni 2011

Camelfarget og turkisblå kjoler str 36

Vakre Julie har i dag stilt opp som modell for 2 kjoler og ei hekla lue.

Den turkisblå er i bambusvelour med fleece-applikasjoner og litt spesielle ermer. Luen som passer til er heklet i et effektgarn og gir ingen varme, bare farge!

 Den camelfargede vinterfrotteen har jeg hatt liggende ei stund og ikke helt visst hva jeg skulle gjøre med. Fargen inspirerte meg ikke. Men plutselig visste jeg hva jeg skulle bruke den til.  Dekoren brukte jeg ei god stund på å pønske ut. Jeg endte opp med ei hekla remse i chenillegarn som jeg sydde på for hånd.

 Bildet over og bildet under viser detaljene litt bedre.

1 kommentar: