Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

torsdag 1. september 2011

Utstillingsdekken nr 1 og 2

Først en liten teaser: detaljer fra dekken nr 2: hjerteaplikasjon - satengskråbåndet er også sydd på med aplikasjonssting.

Dekken nr.1 er sydd i sort med delikat rosa for og sort hals. Kantet med cerise satengbånd i en herlig kvalitet. Jeg  syr ett til som er nesten likt, bare at dette skal ha rosa hals også. Disse er bortbestilt. Mazie fikk være actionmodell, men hun står og ser mot meg, så det ble ikke så fint bilde.

Ble litt inspirert av å sy det første, så da gikk jeg i gang med enda ett. Dette er grått med marineblå hals og foret er mørkegrått.  Jeg er jo glad i aplikasjoner, så jeg klarte ikke å la være å pynte litt med et turkist hjerte på hver side. Det turkise satengbåndet er også sydd på med aplikasjonssting.

Til dette dekkenet sydde jeg også ei ørehette i bomullsstoff. Hetta har fått marineblå ribb øverst i stedet for strikk slik at det skal være mest mulig behagelig å ha på. Det er hull til eventuell strikk dersom man vil ha det i senere.

Floora er modell:
Dette settet er til salgs. Interesserte kan sende mail til gro@cockerrebel.com
Solgt

Til slutt et bilde av begge dekkenene hvor både inn- og utside vises.



6 kommentarer:

  1. Har noen farger å velge i. Pris varierer alt etter som hva man vil ha på. Kan brodere navn,ja.
    Lilla har jeg på en måte reservert for meg selv :-).
    Du kan gjerne sende dine ønsker /spørsmål til cockerrebel@gmail.com.

    -Sprelska

    SvarSlett
  2. Så flotte dekken da. :)
    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

    SvarSlett
  3. Hei jeg skal på utstilling 12/13 på ølen.Trenger ettt utstillings dekken før den tid.Kunne du være snill og hjelpe meg?
    Jeg vet du har det treavelt,og jeg er sent ute.Har du noen andre som lager slike du kunne anbefalt meg ??om du ikke har tid))

    Mvh Helene lilleevjen.Mailen min er ikke oppe og går,kan kun motta men ikke svare.))

    SvarSlett
  4. Hei i gjen:)) Jeg vil gjerne bestille ett utstilling dekken hos deg.Jeg har en rød cocker gutt .Du kan sende meg pris og gjerne når du kan lage ett slik til meg.

    Mvh Helene Lilleevjen..

    SvarSlett
  5. Jeg skal sjekke opp at jeg har det jeg trenger av materialer, så sender jeg detaljer på mail.

    SvarSlett
  6. Kan du sende meg mobilnr? Mitt er 48118462.

    SvarSlett