Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

mandag 13. juni 2011

Inspirasjon

En gammel skolevenninne kom innom med en bunke gamle Beyers syblad m.m : en skikkelig gullgruve av inspirasjon!
Noen av bladene er så gamle at de ikke er i skikkelige farger, men tinta sort/hvitbilder. Jeg behandler bladene med andakt den tiden jeg får lov å ha dem i hus for de er ganske skjøre. Noen mønstre skal jeg nok tegne av også, det skulle være moro å sy noe av 40-50 år gamle mønstre.
 Elegansen er det ikke noe å si på, og fargevalget passer jo også bra i dag.
Da dette bladet ble utgitt, så var jeg 3 år!

2 kommentarer:

  1. Det var knall flott mote på den tiden!!!
    Elsker masse av snittene,de var veldig tilpasset figuren !!

    SvarSlett