Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

torsdag 2. juni 2011

To kjoler; jersey og rosa velour.

Først en jerseykjole i klassiske farger. Modell Tone sa at den var lett og deilig å ha på. Kjolen er i størrelse 40.
 Kjole nr 2 er etter samme mal som den kamelfarga fra i går, men denne gangen i størrelse 42 og i velour. "Dama" er ikke like flink modell som de andre to jeg bruker, så kjolen henger litt skeivt. Men jeg må si jeg elsker denne bambusvelouren - nydelig spill i den.

3 kommentarer:

  1. Den rosa var jo bare sååååå super!!!! Hadde den passa meg hadde jeg kjøpt den HER og NÅ!

    SvarSlett
  2. Så flink du e Gro!!! Virkelig flotte kjola! :D

    SvarSlett
  3. Karin og Suzanne, takk skal dere ha!

    SvarSlett