Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

mandag 30. mai 2011

Herlig bambusvelour

Fikk en pakke i posten inneholdende den herligste , økologiske bambusvelour. Sånt noe er skikkelig øyegodis og får det til å klø i fingrene etter å lage noe. Men så mange fine farger...hva skal jeg sy først? Vet bare at jeg etter hvert skal ha en kjole selv. Tror valget faller på den syrinlilla, kan bli en ny utstillingskjole. Kan jo være greit å ha noe å velge i, tenker jeg.
Den lyse olivenfargede er jo også herlig sprelsk! Og den kongeblå...og den røde, og den....

5 kommentarer:

  1. Nydelige farger! Særlig den syrin-lilla *elsker lilla* <3 Kos deg med syingen

    SvarSlett
  2. enig med lillemamma!! :)

    SvarSlett
  3. He he he... Kjenner meg godt igjen i luksusvalgets kvaler... Herlige hundevesker i forrige innlegg, - har lagt meg til som følger!

    Klem fra Eva Mari :)

    SvarSlett
  4. Så herlige farger :D Jeg holder en knapp på den kongeblå! Hvor har du kjøpt disse?

    SvarSlett
  5. Finefarger. Gleder meg til kjolen min blir ferdig! :-)Eva Annie

    SvarSlett