Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

tirsdag 6. mars 2012

Baylie og litt mer

I dag har jeg gjort ferdig et dekken og ei ørehette som skal brukes av en kar med rød pels; Baylie heter han.
Blå velour og ribb i halsen. Skråbåndet er sølvfarget sateng, og navnet er brodert med sølvtråd.

Ørehetta som hører til er også i samme velouren med en smal ribb øverst. Som dekorasjon har jeg brodert bokstaven B i to forskjellige størrelser spredt "tilfeldig" rundt om.

Håper Baylie og matmor blir fornøyde!

Det passer å legge ut noen flere hetter i dette innlegget, synes jeg. Det har blitt noen hetter etter hvert, både hekla og sydd:

Først ut er et par i blått. Den til venstre har kant av  sølvgarn og en bord hvor sølvgarnet og detblå er brukt sammen.

Og så et par som passer til pels i varme farger, garnet har litt glitter i.

Og mer glitter :-)


Til slutt 3 valpehetter:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar