Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

mandag 2. januar 2012

Godt Nytt Kreativt År!

Jeg har fått ny foresendelse av velour! Er det ikke herlige farger??

Jeg bare drømmer om alt som kan syes av dette !

Men årets første prosjekt er alt ferdig. Jeg har prøvd ut et mønster til hundedress:
Dressen er sydd i fleece, og er 37 cm lang i ryggen. Jeg prøvde den på Floora, og den ble litt for kort til henne. Mulig hun trekker den ut i bredda slik at den ville passe en "tynnere" rase med samme rygglengde som henne. Forbeina er 11 cm og bakbeina er 13-14 cm.

Overlocksømmene er på retta og er i grønt for dekorativ effekt.

Dersom noen er interessert i denne, så ta kontakt på cockerrebel@gmail.com



1 kommentar:

  1. Så fin dress da. Viktig at de 4bente også er godt kledd om vinteren :)

    SvarSlett