Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

fredag 9. desember 2011

"Pepperkake"

Selv om det kan virke slik for tiden, så har jeg ikke glemt symaskinen. Men i disse tider er det ikke alt man syr som kan legges ut i en blogg, det skjønner du vel.

Men i dag begynte jeg på et lite prosjekt, faktisk mest for å ha noe å legge ut her så det ikke skulle gå så altfor lang tid mellom innleggene.


Dette skal bli p"pepperkake"-grytkluter er tanken. Inspirasjonen og ideen har jeg hentet fra siste nummer av Quiltemagasinet der de hadde lagd spisebrikker med pepperkakeapplikasjoner.
Mønstret til cockeren har jeg tegnet etter ei pepperkakeform.

Detaljbilde:

Jeg skal gjøre disse grytklutene ferdig først, deretter tror jeg at jeg skal forsøke med litt mørkere "pepperkake" og se hvordan det blir.

Redigert for å legge til bilde av det ferdige grytklutparret:


Det er sydd på en ring for opphenging .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar