Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

torsdag 17. november 2011

Kjole str 116

Jeg ble inspirert av en tråd på et forum jeg er med i hvor jeg fikk se et bilde av en kjole med en slags vestetunika over.  Det første jeg gjorde, var å tegne en skisse for å prøve ut ideen min:

Nå er selve kjolen ferdig. Den er i rosa bambusvelour med blondekanter.


Vestetunikaen er i babyfløyel med blomster og marihøner på, men den er ikke ferdig enda. Legger den ut her når jeg er ferdig. Det er prøving og feiling, for mønsteret blir til underveis.

Holdt jo på å glemme å legge ut vestetunikaen! Her er den, på bilde nr 2 også med en annen kjole under - synes den ble finere med den skarpe rosafargen under.



Og her er kjolen alene, den er i str 122 og har fått hjerter av babyfløyelen fra vestetunikaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar