Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

lørdag 1. oktober 2011

Ikke søm denne gang...

Fikk en forespørsel fra en stolt oppdretter som ville gi en gave til sin flinke valpekjøper som førte hunden sin til viltsporchampion: Kunne jeg tenke meg å lage et portrett av Saga? Det kunne jeg selvfølgelig godt tenke meg! Portrettet er lagd med pastellblyanter på velourpapir.


Bildet er dessverre tatt av meg, og i en litt feil vinkel slik at proporsjonene ikke blir helt korrekte.  Det er også tatt før det er heeelt ferdig, og jeg glemte å ta et nytt før jeg sendte det fra meg.

1 kommentar:

  1. Så nydelig bilde. Er sikker på at det var helt fantastisk når du sendte det fra deg, fiks ferdig.

    Ha en knall søndag!

    SvarSlett