Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

fredag 28. oktober 2011

Babydress

Jeg ble inspirert av alle babybildene som plutselig ser ut til å dukke opp på Facebook. Det er nesten litt plagsomt at alt inspirerer for tiden :-).

Her er en liten dress i lyseblå vinterfrotte med lyseblå ribb og knapper på skuldrene. Dressen er holdt i milde, sarte farger .



Foran på genseren er det brodert en sjonglerende klovn.


Buksa er helt enkel i formen og har ingen dekorasjon foran...


.....men når du ser den bakfra, så kommer sannheten fram; der står det "sjefen".

Mønstret er tegnet etter målene i svensk standard for klær og skal passe 3- 6 måneder.

3 kommentarer:

  1. Så stilig joggedress da. Rart hvordan det skjer slike babybooms... Har all forståelse for at du både sikler litt og blir inspirert jeg ;) *hihi*

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, rart med det. Kan godt hende at det kommer noe i råååååsa også.

    -Sprelska

    SvarSlett