Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

mandag 4. juli 2011

Oppsprelska sommersett med litt ekstra

Jeg likte ikke jakken slik den var, så jeg fjerna glidelåsen og lagde mer sprelsk dekor! Jakken er forresten en videreutvikling av kjolemønsteret mitt.

Det var litt vind da jeg skulle ta bildene, så "dama" holdt på å falle, derfor ser ting litt rare ut.

Ble fristet til å sy ei bukse til, mønstret ble til ved at jeg klipte på frihånd etter ei gammel bukse. Resultatet ble vridd søm på det ene beinet, så derfor klipte jeg av buksa til en kort modell. Det vises fremdeles at sømmen er skjeiv nederst på det ene beinet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar