Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

søndag 17. juli 2011

Ny modell på beddingen.

Nå har jeg vært borte fra symaskinen i over ei uke og kjenner litt abstinenser , selv om jeg har det helt supert på ferie.

Om jeg ikke har anledning til å sy, så har jeg benyttet litt av tiden til å pønske på nye prosjekter. Skisser har det blitt, men ikke noen som er så bra at jeg vil legge ut bilder av dem enda. La meg bare si at det involverer myke stoffer,strikking, hekling , perler og en hel del handsøm.  Strikket,melert midtparti og flere luftige, heklete partier på ermene. Med andre ord en kjole som ikke er til hverdagsbruk. Har sånn smått begynt med strikkedelen. Tror den skal sys i en liten størrelse - 36 eller 38 -fordi det blir såpass mye jobb med den. Fargeskalaen blir blåtoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar