Om meg

Bildet mitt
Voksen dame med kronisk hundegalskap og skapertrang. Lurer du på noe ang. det jeg har laga,f.eks om du har lyst til å komme og se på noe, så send gjerne en melding til cockerrebel@gmail.com .

søndag 11. september 2011

Et bitte lite..nr 2

Her er et lite dekken som passer rygglengde i underkant av 30 cm og brystvidde 25-30 cm, f.eks chihuahua.

Den korallfarga fleecen kommer fra S&S. Dekkenet er foret med jerseystoff i marineblått med hvite stjerner. Borelås foran og knappelukking på siden. Kantet med marineblått bomullsbånd.

Og mens jeg alt var i dytten, så sydde jeg ett til som kan brukes på begge sider. Den ene siden er fleece og den andre er blomstrete bomull:



 

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine hunde klær :)
    Har du laget mønsteret selv ?
    Kunne tent meg og sy til mine 2 små 4 beinte :)

    SvarSlett
  2. Trivelig at du liker det :-)
    Ja, jeg lager mønstrene selv, prøver meg frem.

    -Sprelska

    SvarSlett